Gratis verzending voor orders v.a. €50

qid_facebook-post-tijdlijn

QID Houten Speelgoed winkel is gelanceerd

Vanaf vandaag start qiddie.com haar eerste webshop: qidhoutenspeelgoed.nl. Maar niet uitsluitend webshops. De ambitie van qiddie.com gaat ver… van pop-up stores (speelgoed, thee en taart), gepersonaliseerd speelgoed tot meer leuke verrassingen.

Qid houten speelgoed winkel opent in Nijmegen

De Nijmeegse ondernemer, Lukas Bakx, eigenaar van Kroon Kozijn Nijmegen, start een speelgoedbedrijf: qiddie.com. Ondanks de aanhoudende crisis van de afgelopen jaren is Lukas Bakx positief en enthousiast over de ondernemersklimaat in Nijmegen. Met zijn andere bedrijf, Kroon Kozijn Nijmegen, heeft dhr. Bakx al jaren ervaring met het bedienen van (startende) gezinnen. Daar komt nu ook de qid houten speelgoed winkel bij. “Het lijkt misschien op het eerste gezicht een beetje vreemd, maar dit voelt voor mij heel natuurlijk”, aldus Lukas Bakx over dit initiatief.

“Nijmegen is een mooie locatie voor dit bedrijf en niet alleen omdat ik hier al zit. Ik merk dat met de Universiteit en Hogescholen in deze stad, er voldoende aanwas is van nieuw talent die ik in de toekomst hoop aan te trekken voor dit initiatief. Daarnaast zijn er volop nieuwe huizen in aanbouw, bijvoorbeeld in Lent, wat weer nieuwe gezinnen aantrekt. En daar richt dit speelgoedbedrijf zich natuurlijk op”.

Gepersonaliseerd speelgoed

Qiddie.com heeft de ambitie om gepersonaliseerd speelgoed te vervaardigen. Lukas Bakx: “We zijn nu bezig met een loopfiets die we op een unieke authentieke wijze personaliseren. We hebben ons laten inspireren door kunstenaars uit Slowakije en zijn het ontwerp en de productie nu aan het voorbereiden. We hebben hier hoge verwachtingen van.”

Webshop? En een stenen winkel?

In Nederland zien we een afvlakking van de winkelstraten. De crisis heeft ervoor gezorgd dat zelfstandige ondernemers de binnenstad verlaten, waardoor de diversiteit in het geding komt. Lokale ondernemersverenigingen en politieke partijen zoeken naar oplossingen. Lukas Bakx: “Op het gebied van speelgoed zien we dat innovatie niet van de traditionele retailers komt. Om die reden hebben we de ambitie om speelgoed in een nieuw jasje naar de binnenstad te brengen. Wij noemen het: speelgoed, thee en taart. In samenwerking met diverse partijen werken we hard aan dit concept”.

Qid houten speelgoed is gelanceerd en volgens de ondernemer Lukas Bakx ligt er nog veel in het verschiet.

+3.000 op voorraad

Voor een snelle levering